КАК ДА ПАЗАРУВАМ? Лесно е, само 3 стъпки!

1 Регистрирай се или влез с профила си от произволна социална мрежа като натиснеш връзка "ВХОД " или просто кликнеш тук.
2 Прегледай и потвърди своята поръчка, избери метод на доставка или получаване на място от наш магазин.
3 Ако поръчвате за първи път наш служител ще се свърже за потвърждение на вашата поръчка и доставка.

Ако все още имате проблеми с поръчката моля пишете ни на {$variables.5.var} или позвънете на произволен телефон от магазините ни. Благодарим Ви!

ОНЛАЙН МАГАЗИН

Понеделник/Петък: 08:00 - 18:00
Събота: 08:30 - 17:00
Неделя: почивен ден!

ИНФОРМАЦИЯ ЗА РЕКЛАМАЦИИ НА МЕБЕЛИ "НОВИ"

 

На рекламация подлежи всяка стока, която не отговаря на заявената от клиента. При явно несъответствие на получената стока със заявената клиента трябва незабавно да свърже с нас. Несъответствието се проверява по наименованието на продукта в заявката и наименованието на продукта, който е получил клиента.

Мебелна Къща НОВИ доставя голяма част от продуктите си с куриерска фирма до офис. Ако при получаване на стока, тя е с нарушена или разпокъсана опаковка, или самата тя е повредена клиетнта не трябва да получава стоката . В този случай клиента незабавно трябва да се свърже с Мебелна Къща НОВИ на тел. 088704480403 и да уведоми за проблема. 
Мебелна Къща НОВИ застрахова всяка една стока изпратена по куриер. Всяка една пратка има право на преглед в присъствието на куриера. Всеки клиент е длъжен да огледа добре стоката преди да я приеме. Трябва така да я отвори, че да няма разкъсване на опаковката. /Разпечатва тиксото бе за разкъсва картона./

Ако клиента приеме повредена при транспорта стока Мебелна къща НОВИ  НЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ!

На рекламация не подлежи стока с нарушена опаковка, липсващи етикети и номера.
 

При случай на рекламация, връщането на стоката до  Мебелна Къща НОВИ се осигурява от клиента за негова сметка.

 До седмица след получаване на стоката, ако тя отговаря на условията за рекламация Мебелна Къща НОВИ трябва да възтанови парите по посочена от клиента сметка.

За стоките, които подлежат на гаранция клиента ще получи гаранционна карта, в която са описани случаите на гаранционен сервиз. При нискобюджетните стоки или при определени производители гаранционна карта не се издава. За такава служи касовата бележка , която клиента получава заедно със стоката.

 

Е-мейл зa пускане на рекламации novi-mebeli@abv.bg   ,за мебели и  novi-technika@abv.bg за техника.Във всички останали случаи важат Общите условия в сайта на Мебелна Къща НОВИ      
След получаването на е-майл за рекламация наш служител ще се свърже с Вас.                                                    

Информация която е задължителна при пускането на рекламация

Име: *

Фамилия: *

е-поща: *

Телефон: *

Поръчка №: *

Дата на поръчката:

Информация за продукта и причини за връщането му

Име на продукта: *

Код на продукта: *

Количество:

Продуктът е отварян: Да  Не

Описание на проблема (неизправност или други подробности):

 

 

 

 

 

 

ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ

Вход в системата

Регистрация

Желая да получавам известия за промоции чрез имейл съобщения.

ЗАБРАВЕНА ПАРОЛА?